en stund på bibblan

är ute på uppdrag och sitter på bibblan och försöker komma på saker att titta efter på nätet. det blir lite svårt tillslut när man tycker att man tittat på allt. snart är det nog dags för en fika.


idag ska det bli skönt att komma hem och känna att det är fredag. har varit rörig i huvudet de två senaste veckorna. vet inte riktigt varför och jag försöker tömma huvudet genom att skriva. har kommit igång så smått med att skriva dagbok också för alla saker som jag inte vill hänga ut till offentligheten.

och när det blir rörigt i huvudet kommer den sanna perfektionisten fram i mig som inte gör saken bättre när jag glömmer bort att skicka meddelanden som jag lovat, när jag glömmer bort att parkeringstiden gått ut på bilen (som tur var inga böter ÄN, men jag får ju ta och skärpa mig), när det är en ren lyckträff att jag lyckats få på mig kläder som ser okej ut.

för det är så det känns. att allt blir en lyckoträff när jag lyckas med något som annars funkar rätt bra. jag tycker inte om när saker och ting inte får bli genomtänkta om det så bara handlar om vilka kläder jag ska ha på mig.

inga mer lyckoträffar inför nästa vecka! det måste finnas känsla bakom det jag gör, annars känns det rätt meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0