energi-kick

ojojoj vilken energi-kick jag har fått i eftermiddag och kväll. jag har fått en så enormt positiv boost från jobbet att jag helt uppriktigt är ledsen över att det är fredag och jag måste lägga allt åt sidan tills nästa vecka börjar. jag har fått så mycket input som gjort att jag har mängder av idéer och lust att sätta igång och arbeta. försöker rafsa ner alla mina idéer så att de ínte hinner gå förlorade innan måndagen kommer till mig och för att jag ska kunna koppla bort och vara helt ledig nu på helgen.

jag saknar mina kollegor nå enormt för tillfället. jag vill sprida min energi, mitt bubbel, min rusch. spelar ingen roll vem jag ringer för det enda jag kommer till är telefonsvarare...klev motvilligt av jobbet 20.00 ikväll...skulle ha gått redan vid 18.00 och stängt av telefonen 18.30...

makalöst häftigt må ja säga! här är det inte längre så fyrkantigt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0