grillkorv och bastu

det fina vädret höll någorlunda i sig fram till helgen så gänget invigde en av områdets grillplatser med grillkorv och bröd till lunch. satt ute i solen och myste. L fotade hela myset likt den duktiga fotograf hon är så jag hoppas att jag snart kan få ta del av dessa bilder.

efter en lång lunch vid grillplatsen var det dags att bli renad också. bort med röklukt och fräscha upp ordentligt så pojkarna och jag kröp in i källaren och bastun. kontrasten mellan snålblåsten ute i naturen slog mot den heta funktiga ångan i bastun.

nu återstår bara att se vad kvällen har attt erbjuda... känner mig själv rätt sömning nu faktiskt efter frisk luft och bastubad..men det vore ju tråkigt att gå och sova redan :)   eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0