han hann han men hon hon hann inte hon

igår var det underbart härligt att åka iväg till jobbet. solen sken mellan molnen och himlen var blå.

när jag var på väg hem kom ett mess från T om vi skulle hinna med en promenad innan solen gick ner. försökte hinna men hann inte riktigt ända fram.

slängde in tre matkassar i köket, in med alla kyl och frysvaror och lämnade resten för att försöka få tag i några solglimtar under promenaden..

humöret fick sig en rejäl kick av att veta att solen finns där bakom allt det grå.

och då blir man ju lite överraskad när det är riktigt snöoväder när man åker hem idag...

kommer nog aldrig lära mig detta med vädrets alla tvära kast ju längre söderut man kommer. i skogen är vädret lite mer stabilt har jag fått för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0