i väntan på mera fika

tjockisdagen idag. tänkte vara snäll och skämma bort mina kollegor eftersom socialpsykiatrin oftast har något gott att smaska på där på jobbet och vi sällan har något sånt (vilket iof är bra för figuren) ....så jag bakade en kladdkaka och ansträngde mig med grädde och allt... tji fick man för det! Nu hade det äntligen tagits beslut om att utnytta vårt presentkort på tårta som vi fick förra sommaren när en av vikarierna slutade...

snacka om fest på jobbet idag med både kladdkaka och grädde samt en vit chokladtårta med hallon.

och nu ska jag iväg och fika med Alfons Paljetten.... röstar på Stevies och en tonfisk toast....det var länge sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0