kalendern

har konstaterat att kalendern börjar bli fylld av aktiviteter framöver. det händer mycket både i privatlivet och på jobbet.

på jobbet ska det introduceras en hel drös med folk, vi själva ska introduceras i varandras ärenden och sommarscheman ska bli kompletta samt samla in data kring semestertider.

i privatlivet söker Han jobb för fullt. vi fortsätter att åka upp och ner mellan Dalarna och Östergötland och när jag inte gör det är det orientalisk dans, syjunta, jour, JZ (ev. mfl) ska komma ner och vi ska åka på shoppingtur till Ullared (antingen är det superkul eller så avskyr man, jag gillar det!), det är påsk, det är födelsedagar och så vips är det juni och vi drar till Cypern.

men än finns det lite plats kvar för att boka in saker eller för att vara spontan, helt kört är det inte :)

av någon konstig anledning har jag fått för mig att jag ska till GB också...kanske ska boka en resa? för jag har redan börjat skriva upp en liten lista på saker att inhandla när jag kommer dit.. Undrar vad Vxx ska göra under sin semester hmmm. förutom bröllopsplanering.

Kommentarer
Postat av: Thomas Nybom

Åh ska du till Cypern i sommar, lyllo dej!

2009-03-21 @ 19:09:42
URL: http://thomasnybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0