lugn och ro

ikväll är det äntligen lite lugn och ro som får prioriteras. har gjort lite ändringar i schemat så det jag inte gör idag det kan jag göra imorgon innan jobbet. känns otroligt härligt med en lat kväll framför tvn.men också en produktiv morgon innan jobbet. jag tycker om att pyssla antingen tidigt tidigt på morgonen eller sent på kvällen.

det har varit en fartfylld start på veckan och idag har inte varit något undantag. har varit och jourat och är så glad över alla roliga och trevliga människor man stöter på hela tiden. mitt i allt det som kan kännas tungt och hopplöst finns en gemensakp och distans som kan locka till skratt.

samma sak känner jag på mitt arbete. det finns både plusenergi och minusenergi och det pendlar hela tiden där emellan.

enstor kram till alla människor jag arbetar med som verkligen kan förgylla tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0