mera fika

Anna Skipper!!! när hade du tänkt att jag skulle hinna träna bort all den fika jag klämmt i mig idag?

just för att jag ska resa så känns livet fullt av måsten och borden och skan...

det var jättetrevligt att fika med Alfons men en morotskaka också?! suck! åt halva och drack mitt te. tur att jag inte är en fika person och fikar knappt en gång i månaden..

(och fika för mig betyder kaffe/te/saft MED fikabröd!!!! det här med fika som betyder en kopp kaffe? totalt värdelöst faktiskt!)

vore jag en person som tyckte att det var kul att springa skulle jag nog göra det just nu...fast å andra sidan har jag miljoners saker att göra.

- städa innan jag far för det ser för j-vligt ut här hemma rent ut sagt!!! aggghhhrrr.

- tvätta så att jag fritt kan välja och vraka i garderoben över outfits att ta med upp, det ska ju bli party och hela huset ska invigas.

- packa, när jag tvättat så ska det packas och det måste vara genomtänkt för jag ska släpa väckan till bussen på fredag.


okej jag kommer inte på fler saker just nu då...men jag vet att det är massor ;)

har en hel del bloggämnen att behandla också som jag tänkt på... vilket påminner mig om att jag ska ta fram en tidning som jag ska ha med till jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0