orientaliska dansen

har varit och dansat orientalisk dans. gjorde ett smart drag idag och gick dit vilket gjorde att jag kunde lugna ner mina speedade impulser på vägen hem så att jag ska kunna sova om en stund. mycket smart drag.

när jag sedan stod i duschen tänkte jag att jag måste bli mindre svensk och mera vig. måste stretcha stretcha stretcha och sen är det bara att släppa loss.... fast det är inte så bara för det ligger mycket koncentration bakom också. det gäller att hänga med i det läraren vill att vi ska göra. då är det inte så lätt att bara släppa loss och dansa på.

men det tar sig... blir vigare och vigare tycker jag och mer rörlig i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0