projekt

satt och bläddrade lite igår i en gammal tidning och fick inspiration till att göra en t-shirt med svarta paljetter. måste komma ihåg detta tills det är dags för syjunta eller när jag får lust att göra något kreativt här hemma. tänker mig ett par svarta hängslen till detta också för en fulländad look. (låter som om jag vet något om mode haha)

ja just det TN ett par hängslen i svart. trilla inte av stolen av skratt nu. kanske kan få tips om vart jag hittar dessa?




okej promenad var det ja...


Kommentarer
Postat av: Thomas Nybom

He he, I love hängslen! De är så härliga att dra ut från kroppen när man blir rastlös :-)

Finns nog på myrorna skulle jag tro!

2009-03-24 @ 23:58:01
URL: http://thomasnybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0