social berättelse

skickade iväg ett råd om att skriva en social berättelse idag till en av mina kollegor. jag undrar om jag själv inte borde lyssna till mitt eget råd. jag undrar om det skulle fungera? jag vet en som skulle bli "glad" om jag skrev en social berättelse, nämligen min chef. fast å andra sidan skulle jag inte göra jobb på fritiden och det har jag slutat med för länge sen tack och lov att man fick lite bättre insikt kring sig själv.

min sociala berättelse skulle handla om att ta seden dit man kommer, att lyssna och vara uppmärksam. en så avancerad social berättelse kräver förmågan att ta den till sig och jag vet inte om det skulle gå för jag har just ätit bulgur.

knepigare kan det bara bli så jag lämnar nog detta ämne..och skriver på min lista istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0