tankar leder till tankar leder till minnen

roomie suckar. det löser sig; säger jag.

jag läste roomies tankar..

vilket leder till att jag måste berätta om det jag visste förra veckan. när TR berättar om den nya lägenheten som jag redan dagen innan tänkt att han nu skaffat. utan att egentligen ha en aning.

funderade över detta härom kvällen.

det fungerar bra när jag har konkreta saker som stämmer. som med lägenheten. men det är svårare när det handlar om känslor. då är det  inte lika lätt att avgöra vad som är min upplevelse, mina tankar, mina känslor, mina analyser...

för det är jag ändå ganska bra på. har jag tänkt en tanke så stämmer den oftast även om det är känslor och upplevelser inblandade. men det är ändå mycket svårare att veta. vissa fall är också enklare att tyda än andra.

jag har något nu som jag funderar över som troligen stämmer...jag vet att jag måste ha tålamod men det känns sorgligt.

och tankar leder till minnen. saker som har hänt. spelar låtar som påminner mig om saker. hör dem på radion.

måste sätta på en poppig låt och dansa på bordet istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0