teknikens obegripliga under

har precis införskaffat mig en mini pc som ska få förgylla mina tågresor och förhoppningsvis användas i skolan till hösten. en liten som är lätt att bära med sig i handväskan.

skulle glatt starta upp den igår när det bara la av. provade tre gånger men det gick inte att komma in förren den la av. typiskt. ny och allt.

provade att starta den igen i morse för att vara på den säkra sidan att det var något fel på den innan det bar av iväg till affären för att få den kollad på. den startade upp och la av.

kom till affären. lämnade in den och allt verkade fungera bra. vi kom längre än vad jag gjort hemma, typiskt. åkte iväg och återvände två timmar senare. den fungerade fortfarande!

hur kan det vara så att jag försökt 5-6 gånger på egen hand och så kommer jag till affären och det fungerar på engång? det blir ju inte bättre av att det är någon ung datakille som tryckt på on-knappen denna gången när det fungerar. varför kan det inte fungera när jag trycker? helt lost är jag ju inte.

hoppas nu att det ska fungera utan problem framöver för i övrigt är jag supernöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0