underbara fredag

då var det fredag igen. även om veckan kändes lång i början har den gått fort.

mina planer för dagen är att jobba färdigt för denna vecka, luncha med Jompan, svänga in en snabbis i stan kanske...

fick sedan en glad överraskning som jag ska få hämta klockan 22.11 ikväll i Mjölby. ingen tidig kväll med andra ord för jag skulle lätt kunna sova innan 22. får nog kanske bli en liten tupplur när jag väl kommer hem så att jag orkar med kvällen.

tänkte att jag skulle gå och se mig om efter ett par skor eller två. hade beställt ett par vita skinn converse som skulle komma 10 april. fick brev om att de är slutsålda. jag som bara gått och väntat i två månader redan på att de skulle komma. grymt besviken över detta! även lillasyster hade beställt likadana och där fick vi samma besked, hon skulle ha en storlek större än jag men det gick inte heller. trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0