vem vill bli miljonär?

kvällen utvecklade sig så att vi gick hem till grabbarna Grus där det beställdes pizza (jag vet igen!), lyssnades på massor av musik innan vi gled in på dvdn Vem vill bli miljonär?  För lag 2 gick det inte speciellt bra men så fick vi också de knepigaste frågorna och inte de enkla som vart på kroppen placerar man inlines. mycket orättvis fördelning av frågorna.

det blev även en del gitarr hero..


det blev en relativt tidig kväll igår vilket resulterat i en tidig morgon idag. låg och vred och vände på mig innan jag tillslut tog mig upp för att se vad klockan var...då visade den på  08.00 så man kan ju fundera på när jag vaknade egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0