yes! jag vann kampen!!

först ett svar till TB. men du hann ju ändra dig om promenad precis efter att jag publicerat! men jag tänkte på dig hela vägen ;)  hahaha.

seriös igen.

jag vann kampen över bacilluskerna. vaknade upp klar i knoppen i morse. eller så klar som man kan vara när väckarklockan ringer 05.30. råkade somna om och vaknade igen med ett ryck 06.00.

hela dagen har funkat och flytit på, frisk som en nötkärna. underbart härligt!

amatörläkaren inom mig tror att jag blivit rätt så motståndskraftig efter två år på förskolan så även om jag kan känna mig lite hängig och seg så är det sällan det bryter ut något utan det motas tillbaka.

är rätt bra på att vara amatör i det mesta.

Kommentarer
Postat av: T

Jaha jag tänkte också på dig när jag satt inne i värmen.. det blev aldrig någon konsert eftersom vi upptäckte att det ösregnade precis när vi skulle dra..

2009-03-24 @ 21:42:23
Postat av: Thomas Nybom

Du är verkligen ingen amatör på jobbet iaf! Skönt att du känner dig bättre!

2009-03-24 @ 23:55:30
URL: http://thomasnybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0