andra advent

vi har glömt att tända andra ljuset i ljusstaken inser jag nu.. men dagen är ju inte slut än.

en piggelin vaknade klockan 5 i morse och sprattlade på. jag var redan vaken efter måltiden 04.50 och kunde inte somna om i alla fall.

har haft en så glad unge här idag. redan i morse såg jag på henne att något hade hänt, hon kändes så stor och självständig. vissa dagar är sånna dagar, andra dagar är det gnällspiken som vaknat till liv.

trollungen är frisk från förkylningen. Han och jag lite snoriga än så vi bestämde oss för babysim där jag skulle gå i plurret idag och han skulle hålla sig utanför vattnet och fotografera istället.

många fina kort blev det på en trollunge som simmade järnet och skvätte överallt och sög mamma på handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0