ankan

nej det blev ingen favorit i repris på sovfronten. hon hoppade tillbaka i gamla hjulspår igen.

kanske har vi mer att önska av den här natten? idag har trollungen fått diplom i babysim och är nu en Anka. inte illa.
jag tror vi blev trötta allihop efter dagens simtur med massor av plask.

efter badet skulle jag släppas av på stan för att i lugn och ro få strosa runt och se mig omkring, men det var nästan att jag bad om att få åka med hem och däcka på soffan. drog ändå runt en timme på stan utan att hitta något till mig själv. köpte några nya bodys och ett par byxor till trollungen, sen tog jag bussen hem. bussen blev påkörd och det var tydligen bara centimetern från att bussen blev påbackad just där jag satt. det var konstig möblering i bussen så jag satt med ryggen till och såg inte ut genom fönstret och den backande traktorn som var ute och plogade. bakdörrarna skrapades upp rejält.

lugnast hade nog varit hemma ändå.


nu har vi gått igenom och tittat i julklappspåsarna så att allt finns där, att vi inte har glömt något eller någon.
städa städa innan jul...för det tycker vi är kul är nästa anhalt. kanske inte så mkt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0