fever

Fever
In the morning
Fever all through the night

Everybodies got the fever
That is somethin you all know
Fever is'nt such a new thing
Fever start long ago


ja nu har vi haft feber allihop här. trollungen sov inte särskilt mycket inatt men verkade ändå glad och pratade på och hade sig. vi kom i säng sent igår både han och jag för det händer så otroligt mycket just nu, jag kan inte förstå hur det alltid kan bli så här innan jul. han förberedde smörgåstårtegrunden till idag då hans familj ska komma och uppvakta och jag skrev på min reflektionsuppgift. vi försökte även röja upp lite i röran här hemma också. jag antar att vi får skylla på det begynnande flyttkaoset.
sen blev det inte mycket sova för trollungen vaknade och var glödhet. pratade på om ditt och datt. efter lite febernedsättande så kunde vi ändå sova till strax före 9 idag.

men dagen är helt upp och ner. när trollungen åt smakportionslunch vid 11 åt jag frukost och nu är jag fortfarande kvar i pyjamas och filar på reflektionsuppgiften.

slut på feber för denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0