fredag igen

nu är det fredag igen. jag hinner inte alls med i svängarna!

jag ska väl försöka göra något handtag idag. det behövs på alla plan och det är lite frustrerande att trampa runt här och se på allt. fick ett sånt ryck igår innan jag skulle gå och lägga mig att jag ställde mig och plockade med både disk och annat i köket och tog tvätten innan jag kunde krypa ner i sängen tillfreds.

skola och flytt är det som hänger över konstant som jag inte kan fly ifrån.

fredags mys ska vi hinna med idag också. Han köpte glass igår, en annan huskur ;)

och jag har gjort potatispure så trollungen ska nog få festa till det i helgen med en ny smak. får se hur hon gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0