göra stan

idag ska vi försöka göra stan. jag har en lista för att inte glömma bort något, men det känns som om jag glömt skriva upp något på listan. det är så mycket att tänka på innan jul. jag antar att detta inte kommer bli den sista turen ut i handeln.

sen har jag inte bestämt mig för om jag ska åka på jobbets julfika eller ej. jag borde åka och hålla kontakten med arbetet och alla relationer där. men det är mitt i trollungens nattning och det är ju en så mysig stund som vi har då och har haft i månader. sen är det ju en körning på nära 10 mil tor. jag måste ju bestämma mig men vad svårt.

nu är det bäst att jag packar ihop oss lite här medan trollungen sover. vi ska posta brev, vi ska hämta ut paket så avier måste med, trollungens halva bohag ska med och så kanske jag skulle ha något vettigt på kroppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0