I made it

idag var det sista skolförlagda dagen det här året. jag kan inte förstå. I made it. eller ja jag har ju inte fått godkänt på kursen och jag har ett problemnotat på 6-8 sidor kvar att skriva och en komplettering samt tonvis att läsa..
men jag har ändå klarat mig så här långt fast jag knappt haft huvudet ovanför vattenytan hela terminen. det är ingen bra prestation, det påverkar min blivande yrkesroll men det har ändå fört mig framåt. jag har inte behövt ta studieuppehåll och väntat in..ja kursarna året efter mig? nu återstår 3 terminer..möjligheter och hinder, vetenskapteori och examensarbete...

även om jag idag andas ut något i ena änden så stressar jag upp mig tokmycket i andra änden för det är så mycket kvar att göra.

imorse var jag så förvirrad att jag höll på att gå ut och skrapa bilen en timme innan jag skulle vara på plats. sen när jag fick hjälp att komma till insikt om att jag hade god tid på mig höll jag istället på att komma försent då jag tänkte att jag har ju tid på mig och då började fylla i ledighetsansökan till min chef.. jösses vilket snurr!

måste beta av lite praktiska saker ikväll igen..skicka iväg ledighetsansökan, anmäla till f-kassa, se över mitt problemnotat m.m m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0