julfirande

nu har vi klarat av årets julfirande. vi började festligheterna med min sida av familjen för att på juldagen fira med Hans sida av familjen.

vi har ätit och öppnat klappar, tittat på filmer och haft det skönt. en tur på mellandagsrean har vi hunnit med och äntligen hittade jag lite nytt till mig själv. hem kom jag med fyra tröjor/koftor/toppar och så lite stora storlekar till trollungen att växa i. Han hittade en tröja också men faster E kom tomhänt.

idag firar vi svärmors födelsedag. snart är det nyår och så ska vi fira min mormor innan det återgår till vardagen.

ett och annat pluggande har jag hunnit med även om det är en bit kvar till ett färdigt problemnotat.

nu familjemys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0