känslan

praktiska saker, praktiska saker. bocka av listan.

jag började dagen med att pricka av lite praktiska saker från listan som att registrera vårt lägenhets nr hos skatteverket för det ska man tydligen göra. de håller på med en nationell kartläggning. i samma veva kom jag ihåg det där pappret som skickades ut för många månader sen från hyresvärden om just lägenhets nr och genast gick det upp ett ljus för mig om varför jag inte hade lyckats med adressändringen då jag försökt knappa in lägenhets nr men inte lyckats. vi hade inte samma tankar om vilket lägenhets nr.

därmed lyckades jag adressändra också. så nu känns det verkligen att vi ska flytta och jag får separationsångest. jag som saknar min gamla lägenhet också.. tur att svägerskan "bor" i den så att man kan få hälsa på.

bokade ett möte med min chef för ett medarbetarsamtal i januari eftersom jag bokat om det två ggr pga förkylningen.

har skickat en förfrågan om handledningstid till min handledare och hoppas att dagen passar.

sen for vi iväg och shoppade.

trollungen fick ett par strumpbyxor som kommer passa perfekt med klänningen jag köpte för ett tag sedan. grå med röd/vita hjärtan på. hon fick en till pyjamas och en kofta också. jo ett par nya badbyxor också då vikten ökat och de gamla börjar bli små.

hittade några av julklapparna jag tänkt ut men några kändes inte alls lika bra som när jag kläckte ideén. så en eller annan återstår att fundera om kring..tror att jag kan ha kläckt några nya ideér. men det betyder alltså att vi inte är färdiga fast vi hunnit packa två stora påsar fulla. en till var släkt.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Vart blir det flytt då?

2010-12-13 @ 10:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0