..och så blev det

när trollungen sov middag och jag satt och åt lunch kom Han hem. feber igen eller fortfarande kanske.

jag hade då hunnit med att sortera ur lite papper och annat skräp från bokhyllan. en halv nål i en stor höstack men hey alltid något. nu när Han kom hem och camperade på soffan kunde jag smita ner i tvättstugan 2 minuter och passa på att slänga i lite tvätt. har gett upp det där med att boka maskiner sen de blivit tagna 3 tillfällen av 3 bokade.

det var inte alls så när vi flyttade in men folk byts ju ut här som..ja.

så jag fick lite gjort men Han fick inte mycket mer gjort än så på jobbfronten.

så nu får det kanske bli lite fredags mys på distans med en glass? jag kom på att jag håller ju på att läsa en skolbok så det vore bra att plöja ett kapitel eller två ikväll också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0