prick och bock

sådär. nu är lite pappersarbete ut världen. inte helt smärtfritt det där när papper ska fyllas i och särskilt inte när det ser elektroniskt. det är som bäddat för krångel.

men nu har vi båda ansökt om föräldraledighet, vi har bekräftat adressändring, jag har fyllt i ledighetsansökan till min chef ända fram till 1 oktober nästa år (hoppas planeringen håller!!!), räkningar har gått in i internetbanken och böcker är beställda från biblioteket till mitt problemnotat.

nu önskar jag en lugn döstund i soffan innan det är dags att lägga sig i sängen och gå på nattpasset. ahh trollungen ligger flera timmar före mig i sömntid så sovmorgon imorgon är kanske förmycket att hoppas på..
men jag trotsar och stannar uppe en stund till ändå för att varva ner från papperarbetets snurr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0