rapport

det blev inget besök på biblioteket. jag undrar just hur många som tog sig dit. jag kommer inte vara den enda som går på någon form av tablett på seminariet idag. fast för min del räcker det nog med nässpray idag för febern var jag kvitt i morse. örat känns inte av lika mycket heller efter min vitlökskur hihi. Han bara skrattar åt mig och mina påhitt. (ruffsigt hår, rosiga kinder och en tuss fasttejpad över örat). har även pallat upp och sovit med huvudet högre än hjärtat inatt.

det bästa i ett sånt här läge är att få duscha, klä sig och sminka sig..för hur man än känner sig på insidan så blir det lite bättre av en snygg utsida. då känner man sig lite friskare. så det ska jag gå och göra nu. sen ska jag ta mig iväg till skolan 2,5 timme.

språket står på schemat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0