ett liv utan text

skrivet 4 juli

det går ju inte att jag lever ett liv utan text. så skriva måste jag i vilket fall.

natten som gick var jobbig. sommarens varmaste dag följdes av sommarens varmaste natt och därmed en svullen elefant med värk från tår till knän, fingrar till armbågar.
gjorde dock lite nytta där på natten när jag ändå var vaken och läste i min bok som jag ska recensera som mitt extra knäck. hittills är den tyvärr inte speciellt bra men jag lyckades hålla mig vaken till strax efter 3 på natten.

sen gick det äntligen att sova. sov fram till 8 och sedan vidare till klockan 11. det får helt enkelt bli så att sömnen får komma när den kommer.

inatt är det samma sak även om jag tyckte att det var mycket svalare inne än igår så det kändes bra att gå och lägga sig... men icke. här sitter jag ändå och klockan är 1 på natten och väntar på svalare timmar.

efter gårdagens späckade program fick det åter bli en lugn dag. Han var duktig och passade på att ta sig en löpartur på förmiddagen när jag sussade och sedan blev det häng resten av dagen. på kvällen for vi iväg och badade igen. skönt att svalka kroppen men föga hjälpte alltså detta när det var dags att sova.

ska spana in om det finns något bra på tv så här dags eller om man ska slå på en film eller vad man ska hitta på? halsbrännan står upp i halsen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0