1 maj

jösses. redan maj! om två månader eller ungefär 9 veckor har vi en bebis. jag har mycket kvar att hinna med innan dess..

men idag blev det inte så mycket mer än det vardagligt nyttiga. började med en fika på stan med P och M. såg ett demonstrationståg i smalaste lagret och sedan blev det lite shopping. jag lyckades fynda två oversize tröjor på Gina för 49kr styck på rean. gött. kommer antagligen se ut som tält men alternativet är ju gravidsydda kläder som kostar skjortan.. hittade sedan en snygg t-shirt på H&M i mamastyle som dessutom innehåller eco cotton vilket är ett stort plus. så nu kanske jag har något att ta på mig. stod nämligen i morse och rotade igenom garderoben och gav mig på några försök som inte alls passade speciellt bra och det blir så tjatigt med samma samma hela tiden.

längtar till en vältränad figur i tighta jeans och snygga toppar... men sist jag var vältränad var 2005 så vem försöker jag lura egentligen ;P

efter mina fynd brände fötterna och vi hade fortfarande matinköp kvar att göra...så en sväng om där också för att släpa hem lite mat.

lite middag och slö i soffan innan vi granskade upp oss och städade av hela lägenheten från golv till tak. duktigt.
nu återstår bara en stor hög med diverse papper som ska sorteras in i olika pärmar annars är allt cleant.

en stund i soffan igen men sen ville jag ha lite luft även om kroppen var stel och långsam...så vi började gå men fick vända när det började regna och då önskar man att det gick att gå snabbare..men jag har alltid hört att regnvatten ska vara bra för håret..

...nu slöa i soffan med någorlunda gott samvete... lite dåligt pluggsamvete men det är en förmiddag imorgon som reserverats för detta ändamål innan fika med ett gäng tjockisar från stan och så middag hos P och M imorgon kväll..

hektisk nästa vecka följer därpå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0