24 timmars roadtrip

igår bar det av uppöver med föräldrarna. en roadtrip med en vistelse i Dalarna på 24 timmar. men vad gör man inte för en förhoppningsvis bra klippning.

men man kan hinna med mycket på 24 timmar. hann inte mer än upp igår och pusta lite, titta på trädgården (så härligt att bara kunna gå utanför dörren rätt in i grönskan!! love it!) och så iväg på tjejmiddag.

det bakades pizza och till efterrätt blev det årets första färska rabarberpaj av rabarber som min far skördat åt mig. såå gott.

mycket prat om årets Peace & Love..buhuu.. inte en chans att jag kommer lyckas närvara där i år.. fast å andra sidan fanns det inte så där jättemånga som jag var riktigt sugen på att gå och se heller...ett av de stora dragplåstren KENT ligger inte alls på min lista. men partajet, gemenskapen och leva för dagen hade varit nice.

idag har det blivit bad i badkar. underbart! har inte badat sen jul. men jag har duschat så ingen behöver vara orolig eller skriva en social berättelse. ska snart iväg och klippa mig och bli ompysslad. härligt.

sen blir det lunch med JZ och så träffa syrran en snabbis innan det blir tåget hem. är jag ambitiös då så pluggar jag lite, men jag misstänker att jag kommer att sussa rätt gott till tågets gungningar. brukar bli så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0