äckligt.

kom i säng något för sent igår och läste något för länge. men så blev jag också klar med min tråkiga chick-litt bok. så nu kan den gott hamna i loppislådan.

men sen blev det äckligt. vaknade i natt av att jag höll på att kräkas. jätteobehagligt. fick sätta mig upp och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till då jag var i ett nyvaket tillstånd. försökte sitta still och svälja.

mådde riktigt illa när jag vaknade i morse och det håller i sig än. tog lite ingefärs och citronte till frukost för att försöka bli av med illamåendet men det hjälper inte direkt.

ska ändå ta mig till skolan och redovisa och hämta ut examensuppgiften och kanske låna lite böcker. får se om det blir något arbete på eftermiddagen med gruppen och kursuppgiften. det är föräldragrupp idag också sista gången som jag inte vill missa.

aldrig har man tid att vara sjuk. inte för att det är kul men ibland borde man slå ner på takten och lyssna på kroppen... men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0