en liten blandning

jag är både ofokuserad men ändå fokuserad och får saker gjorda. vet inte hur det går till men det funkar.

ska försöka sitta med skolarbetet fram till halv 5 sen ska jag hämta upp Honom och se om vi lyckas registrera Honom som fader. då får vi nog allt ta och fira det också tycker jag :)

ska också försöka hitta på något mer till syster som blir 25 och så skulle vi kanske ha ytterligare en grej till den blivande studenten. har en liten plan där på något som kanske kan komma till användning..

men nu ska jag återgå till att vara fokuserad på skolarbetet så har jag snart fått ihop mina max fem sidor. antar att det kommer spåra iväg ditåt igen, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0