en sån där onsdag

en sån där onsdag som jag redan innan visste att jag inte ville kliva ur sängen på. men å andra sidan hade jag inte orkat ligga kvar heller i obekväma ställningar.

önskar lite åska som kunde ruska om huvudet och lätta trycket på värmen.. men den kommer inte.

efter jobb med övertid hann jag vara hemma i 20 minuter innan Han också dök upp. postfacket var sprängfyllt idag :)

något roligt. jag gillar ju post och reklam, det spelar inte så stor roll faktiskt vad det är.

fick lite bra rabattkuponger på kläd- och bokkedjan som kom väl till pass senare under eftermiddagen.
fick också ett halvt paket av det vi beställt..vi hade beställt lakan till spjälsängen med rabatter och allt..men vi fick endast en filt för de andra var restnoterade och en del ska vi nog beställa om för de fanns inte i lager än.. vet inte hur de tänkte där men ja..

Han kom också hem med ett paket. en blixt och ett objektiv till dunderkameran..så Han har roat sig med att leka med dem.

men innan dess for vi ner på stan för vi hade mycket att uträtta.. bara det att väl nere på stan kom vi inte ihåg vad riktigt.
jag lyckades i alla fall växla tillbaka mina £ till sek. ingen ide att ha det liggande när vi inte kommer åka på ett tag. fick tag i en bok till min far, en sen födelsedagspresent som vi glömde köpa innan Skottland då han fyllde dagen efter vi kom hem så egentligen hade jag tänkt ta med en present...men nu funkar det verkligen inte att tänka på allt.
skulle köpa något till morsdag också på söndag eftersom de kommer på fredag men det blir att införskaffa en blomma imorgon.

så där gick vi på stan..vilsna.

kom hem. slängde ihop en rulltårta till jobbfikat imorgon kväll. fick i oss lite middag även om det inte blev ärtsoppa för då  hade vi fått vänta en evighet innan den blev klar..men klar blev den i alla fall tillslut.

hann med att se lite arga snickaren så nu får det bli sova! såå trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0