fantastic

två dagar på jobbet kan skapa så mycket slit att man tror inte att det är sant.

men vad som är sant är att jag lyckats ro in en ledig fredag för att kompensera upp detta slit. det behövs allvarligt. skulle egentligen bara jobba mellan 8-12 ändå eftersom jag har söndagens pass också men allt ledigt välkomnas.

fast så ledig blir jag inte eftersom jag har en examensuppgift som hänger över mig som jag går och funderar på. funderar en del på upplägget hur jag ska utforma min text då det inte är en klassisk inledning, syfte, metod skrivning utan det blir mer som en löpande text.

har även fått 9 beställningar till bibblan så det blir en tur dit idag för att hämta hem mer litteratur att bläddra genom. jag som redan har halva bibblan stående hemma i bokhyllan.

så ska jag hinna med att njuta lite av att det är fredag också och åka på lagerrensning på Jysk för att se om det är något nersatt på de täcken och lakan vi spanat in där tidigare.

ikväll ska jag njuta av ledigheten tillsammans med honom som jag plockade upp på stationen igår. så mysigt att ha honom hemma igen efter bara två dagar. det är sjukt vad gravidhormonerna sätter igång känslorna när vi är ifrån varandra.

sen har vi haft en sån där sjukt lika tanke igen! telepati mellan Norrköping och Lund. jag och Malla kom in att börja prata om spel igår och det slutade med att det var så länge sen Han och jag spelade något sällskapsspel, vi brukade göra det en del förr men nu har det inte blivit av.

så kommer han hem. vi pratar lite om helgen och vad vi ska hitta på. vi kanske ska spela spel säger Han då. helt sjukt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0