föreläsning

idag har jag lyckats undvika att hamna i NT. blev tillfrågad om jag ville svara på dagens fråga som idag var enkel enligt journalisten: när blir du stressad?
hmm ja frågan kunde kanske inte ha varit mer passande då det varit en stressande dag men ohh så inspirerande.

på morgonen var det arbete på fältet som gällde och så fort fort in till kontoret för att slänga i sig en otroligt konstigt och små äcklig matlåda (jag hade försökt mig på en av mina nyttiga grytor igen..funkar aldrig) sen var det iväg på föreläsning.

Eve Mandre föreläsning. ohh så bra den var. fick massor av ny inspiration men också en hel del igenkännande vilket gör att man känner att man är på rätt spår. sen kan man ju bli mörkrädd för annat.

12.30-16.30 var det föreläsning så man tackar och bockar för att man fick gå.

en riktig härlig solskensdag har vi fått njuta av också. nu ska jag nog plocka undan lite innan det blir att dimpa ner i soffan med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0