horisontellt läge

dagen har spenderats i ett horisontellt läge på soffan större delen av dagen.

sov en stund på förmiddagen för att kompencera upp nattens förlorade sömn. blev väckt av Honom som troligen trodde att jag såg på tv. Han skulle ta en promenad till jobbet för att hämta papper.

hem kom Han med morsdag uppvaktelse. min första mors dag :) 

så nu på kvällen har jag fått en av mina favoriträtter - senapspanerad kycklingfile med ris (gott i magen) och sen hade Han köpt sorbet till efterrätt. jag fick även en påse karameller och söndagsbilagan som jag älskar att bläddra i på söndagar. på något roligt vis hade han också lyckats med konststycket att köpa leva&bo från den andra tidningen utan att i själva verket köpa tidningen.. bilagor får man ju endast köpa till tidningen. men jag är glad över mina tidnignar att bläddra i vilket förgyllde mitt horsontella läge under eftermiddagen.

dock har det inte slutat svida vare sig i mage eller hals.. imorgon är det BM som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0