kvällen

då har vi varit iväg och fick en riktigt bra föreläsning. mycket informativ och rolig, det fanns humor i det hela.

...men. jag är kritisk.

den ena BM var helt underbar. öppen, humor, vi lyssnar på dig.. utvecklande och framåttänkande..

den andra var av en lite äldre tradition och hade stannat kvar lite i den traditionen.

det märktes flera ggr under föreläsningen att de inte delade synsätt och jag är inte sen att snappa upp sånt.

så den ena kändes super och jag hoppas att vi möts i sommar, den andra vill jag nog helst byta bort om vi möts.

hennes syn på bristningar var lite att sånt får man ta...och ja det får man men den andre var lite mer att det finns utvecklade metoder och att de gör vad de kan för att underlätta för en medan den andre var lite mer att man bara ska tacka och vara nöjd på något sätt..svårt att förklara.

den andre tryckte också väldigt mycket på amningen..en het potatis just nu medan den goá var mer inne på att ta det lugnt, det ordnar sig och det finns bra stöd runt omkring dig..medan den andre var amma amma amma..

nej helt klart två olika traditioner som lyste igenom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0