låååång

vilken lång torsdag det har varit. 8-20.30 på jobbet. hade det inte varit solsken idag vet jag inte hur det hade gått. med lite sol klarar man det mesta. sen är det ju bra att vara sysselsatt hela tiden också vilket jag varit. det har gått i ett. hann i alla fall med middag med kollegorna innan det blev vårfika som vi kunde döpa om till försommarfika.

19 grader ute fast klockan är över 22. helt otroligt. hela lägenheten är en enda ljummen fuktig bastu.

underbara Han hade städat lägenheten inför föräldrabesök imorgon (behövdes ändå veckostädad men föräldrabesök är ändå en bra morot) så att jag slipper göra virvelvinden imorgon när jag kommer hem och försöka röja undan allt i ett svep.

nu ska jag försöka sova lite gott på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0