lyckas inte

hade tänkt komma i säng tidigt. vid 21 men nu tycks jag allt vara kvällspigg eller så är det att det händer något varenda j-kla kväll så att man får aldrig ro i kroppen att gå och lägga sig.

kom ju inte hem från föräldragruppen förren närmare 19.30 gissar jag och så gjorde Han mat som jag först inte alls kunde tänka mig men som jag efter lite doftande ändå tog en liten portion av och det gick ner.

sen blev vi sittandes pratandes om allt möjligt i livet. föräldragruppen sätter tankar i huvudet på en och så spann det iväg och vidare på andra ämnen och slutade i en nyanländ H&M katalog.

och så vidare till att det är morsdag på söndag och att vi lär ju hinna ut imorgon och handla något till morsdag..för på torsdag är det ju kvällsfika på jobbet...såklart. en till kväll bokad! och på fredag kommer föräldrarna..

jag slår bakut för det är för mkt nu. hela tiden något bokat.

ja..

så nu har jag inte lyckats komma i säng i tid i alla fall..för vi skulle bara plocka undan lite innan..jag började röja av skrivbordet efter alla studierna och så skulle ju datorn stängas av men då hade Mile skrivit på msn om bilder som jag glömt skicka...fast!

nej nu godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0