min andra hälft - mitt pussel

min andra hälft gör mig hel.

det är helt sjukt vad bra vi passar ihop egentligen. Han och jag. Han är min andra pusselbit. (och nu tjuvläser han över axeln också!)

när Han kom hem meddelade Han att Han funderade på att baka dagis syltkakor, dels för att han var sugen på dem och dels för att han är tvungen att baka till jobbet imorgon.

jag hade samma tanke. att baka syltkakor. därför hade jag redan kontrollerat sylten i kylen som såklart var gammal eftersom vi aldrig äter sylt och skrivit upp både sylt och margarin på inköpslistan.

och så här gör vi ofta. har samma tankar och precis vad som helst. otroligt.


min fina tavla jag gjort..



att avsluta någon meningar har jag varit med om tidigare och drev dessutom mitt ex till vansinne pga av detta för att jag allt som oftast la orden i mun på stackarn.. men att tänka exakt samma tankar det är inte samma sak för det kan man inte förutse på samma sätt. liksom hur kommer man på att man ska baka kakor och samma kakor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0