nice evening

hade en skön kväll igår. det var livat i området och alla tog verkligen tillvara på det fina vädret. hade mycket trevligt sällskap med J och E.

gott blev det allt det grillade. mat ända upp till öronen men så ska det ju vara. det blev bara lite jobbigt sen när man skulle gå och lägga sig och jag blev som en strandad val i sängen. helt orörlig. det gick inte att hitta en bekväm ställning någonstans.

usch jag får inte äta så mycket på en och samma gång, men det är ju så fruktansvärt gott så hur ska man kunna låta bli då?

och det finns smaskens kvar till idag också, det kommer inte gå någon nöd på oss. som tur var vaknade jag upp som en knubbsäl med sendrag i vaden i morse istället för en strandad val så jag kunde röra på mig.

har börjat förmiddagen med en sväng i naturen och vilat vid busshållsplatsen på träbänken. njutit av den svala lite småkyliga luften som under natten dragit in över oss istället för en varma, fuktiga kvava luft vi somnade till inatt.

snart dags för lunch och så tvätt innan det blir avslut av studier..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0