nöjd

denna gången var på intet sätt olik någon av de andra gångerna som jag klippt mig hos K. det började med att det var låst när jag kom, men tänt så det var ett gott tecken.

K kom efter 5 minuter med thaimat i högsta hugg. "haru bråddis? eller hinner jag slänga i mig lite mat?"..
på väggen har K en klocka där varje siffra har en motsvarande bokstav som lyder L U G N D U H I N N E R vilket är klockrent!

så i med lite mat och sen fick jag sitta med inpackning. det pratades vitt och brett om bebismagar och bebisar..

blev lämnad i stolen för vattenbrist. sen klipptes det så att det stod härliga till igen. skönt att få en grundlig frisyr som kan växa vilt under sommaren nu. och en frisör som ville ta sig an luggen även om jag har den lite halvt på utväxt så fick den ändå sin styling.


var oerhört nöjd med dagen som följde på detta. en ledig måndag. det är något visst med att vara ledig en vardag och bara strosa runt.

träffade JZ och åt lunch på kina. mycket gott mycket gott.
strosade runt på stan och så vidare till köpcentrat för att kika lite till. sen var det dags för paus igen. en härlig färskpressad apelsinjuice och syrran dök upp för att inspektera tjockismagen, de försvunna anklarna och de gigantiska händerna.

hela jag är en stor svullen sak.

sussade gott en stund på tåget ner men sen kröp det mest i kroppen av längtan efter honom. hann prata en liten stund igår innan det var godnatt och nu har han åkt iväg på doktorandträff.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0