nu kör vi

nu är det slut på slappandet och en hektisk vecka drar igång redan idag.

pluggbiten är igång. funderar lite. är jag kanske redan klar med min del?

fika i eftermiddag med tjockis-tjejer och sen middag hos P och M.

imorgon blir det ingen sovmorgon utan jag ska in på lönesamtal. måste titta över mina förberedelser inför det. jag känner mig ganska säker i år på vad jag vill få fram. frågorna att fundera på inför samtalet var tydliga och bra utifrån de tankar jag har just nu.

sen är det hem för lite lunch och så är det en eftermiddag i skolan som gäller för ovanlighetensskull.

på tisdag är det BM och sen på eftermiddagen tillbaka dit igen för första träffen med föräldragruppen. spännande minst sagt.

onsdag. jobb.

torsdag en halvdags föreläsning med Eve Mandre. ser jag fram emot. det är ett stort namn i kretsen. sen på kvällen ska det fastas. ingenting efter klockan 21 vilket känns ganska lugnt då kan jag gott krypa i säng.

fredag morgon..provtagningar och mätningar för fettstudien och sedan en halvdags jobb för lite ledighet sen innan det är dags att jobba igen på söndag.

en slitsam vecka framför..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0