ny vecka ny måndag

ja helgen tog slut fast jag tyckte att den höll i sig länge vilket nog beror på att vi hann med mycket ändå.

måndag morgon har börjat med en lång sovmorgon. eller jag tycker att det känns som om jag sovit en evighet. vaknade första gången vid 6-6.30 när Han gick upp. tänkte att jag skulle göra Honom sällskap men kravlade mig inte upp förren 7.20 och då fortfarande med sömn i ögonen.

nu är det 08.00 nyheterna och sedan blir det studier för hela slanten, ska också plocka undan tvätten och kanske att jag tar med mig bebislasset ner i stugan och börjar tvätta det också nu när jag har hemmastudiedag.. bara jag inte glömmer bort studierna :)

ikväll är det förlossningsföreläsning..hmm spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0