paket - till mig!

mitt kaos bröts av att jag fick paket.

åhh vad roligt det är att öppna brevboxen och det ligger paket där i och jag har inte ens beställt något. annars brukar jag få sånna paket emellanåt men då brukar det ju finnas en räkning med också :/

det var Mile som hade skickat en bok och ett halvt Tele2 kort som jag misstänker ska sitta i en dekoder till TV'n. hon visste själv inte vad det var för kort eller hur det hade hamnat i paketet för hon hade inte lagt ner det där :) mysko!

blev i vilket fall som helst jätteglad för boken.

fick också ett tack-kort från den nya familjen S i England. klart att jag inte skulle ha missat det bröllopet för allt i världen!

skönt med lite positivt kände jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0