sjukt

jag känner mig så sjukt stressad över min situation just nu. usch jag vill bara skippa allt och vara mammaledig här och nu på en gång.

jobbet är ett enda kaos och jag vet inte om jag är mitt i det eller helt utanför. vilket ben ska man stå på när man har 5,5vecka kvar? alldelens för många veckor..

skolan är ett enda myller av jag vet inte vad. kursuppgifter enskilt och i grupp och vinjett och oro inför en examensuppgift som vi ska få ut snart som vi inte har den blekaste om hur den ser ut som ska lösas på 2,5 vecka..50% fart vilket innebär 4-5 dagar... inga böcker har vi heller för vi läser PBL. detta eviga jagande av böcker.

hemma som var sååå fint förra veckan då det var en halvstressig vecka håller på att rasa redan nu halvvägs in i nya känner jag. men så jobbade jag ju på söndagen och måndagen spenderades studerandes och intervjuandes och på föreläsning och igår blev det skola hela dagen...jag som räknat med en halvdags grupparbete..bara hem och slänga i sig något på 15 minuter och så ut genom dörren igen på föräldragrupp..

och så jobb idag och inflyttningsmingel hos familjen Handledare ikväll... jag vet att de tar hänsyn till att jag både är gravid och ska jobba imorgon på röd dag men det känns så trist att inte gå och så är jag ju nyfiken på deras nybyggda bostadsrätt..och jag har köpt en orkidée igår när jag i farten poppade in på affären för att köpa kakor till fikat på föräldragruppen och posta två paket och äntligen mitt moderskapsintyg!

nej usch. jag ska väl plugga nu för om 1 timme kommer Han hem och så ska det göras mat och så lär jag ta ställning till att åka på mingel eller ej.. vill verkligen inte vara tråkig men..

jäkla stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0