skolarbete

bibblan lär bli irriterrade på mig. vet inte hur många böcker jag nu har lagt upp för reservation. men jag tycker att det är bra att jag kan sitta här hemma på vilken tid jag vill och söka efter relevant litteratur och sedan reservera den och när de finns att hämta får jag ett mejl och det är bara att gå och plocka upp. så enkelt.

har nu letat så mycket litteratur och knappat runt på datorn att höger hand värker. kände av det redan på jobbet när jag satt och skrev diverse saker. inte alls bra.

så jag får nog sluta skriva nu och istället ägna mig åt tankeverksamhet. hur jag nu ska lägga upp det här arbetet. svårt som alltid. uppgiften är verkligen skolfokuserad där lite erfarenhet vore bra att ha känner jag. men jag vill å andra sidan inte byta bort den erfarenhet jag har även om det kanske inte hjälper mig så mycket just nu..

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0