slott och riddare

idag har vi varit iväg till Ekenäs slott och tittat på riddarspelen. vi fick ett underbart väder, precis lika varm och soligt som förra året då jag var där med i tjänst.

sol är ju alltid härligt men jag önskar att vi hade fått en skuggplats för hela jag svullnade upp till en ballong. fingrar och fötter värker och det är inte mer än försommar än..





sen for vi vidare in mot handelsområdet där det blev ett besök på IKEA med mat och så hem för lite relax efter en heldag.

efter lite relax och föräldrarna som varit ut på en promenad i området avslutades kvällen med lite grillning och nu häng i soffan..

imorgon drar vi uppöver och jag ska göra Dalarna på 24 timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0