tidigt ute

vissa är mer tidigt ute än andra. jag har redan fått min ansökan om csn att fylla i för det kommande läsåret. jag har även fått mitt schema för höstterminen och litteraturlistan.

vad har hänt?

så här brukar det ju aldrig vara!

men det är ju skönt för nu kan man ju planera, speciellt jag som har en förkärlek för att planera och organisera mig.
nu hinner jag skicka in mina csn-papper innan bebisen kommer och jag hinner skaffa den första kurslitteraturen så att jag slipper jaga sånt mitt i bebistider och allt.
och Han kan få veta när Han ska söka pappaledigt och inte kan planera in möten och undervisning på universitetet. brilliant.

lovely life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0