tung sömn

jag måste ha blivit tjockare denna veckan för nu är det tungt att rulla runt i sängen och försöka hitta en bekväm ställning. men det kommer och går det där, ibland känner jag mig lätt som en fjäder med en kula på magen och ganska vanlig andra dagar skulle jag behöva en lift för att ta mig någonstans alls.

men idag tänkte jag röra på fläsket lite genom en shoppingtur. vi behöver köpa en byrå till bebis så att jag kan återfå lite av mitt utrymme i sovrummet och små sakerna hopar sig hela tiden som lakan (svindyrt! funderar på att sy egna men enda gången jag använt min splitternya symaskin så trasslade undertråden till sig gång på gång så efter 30 minuter åkte skrället ner i kartongen och in i garderoben igen. så att plocka fram den igen vore som att be om ett vredesutbrott...fast den kan å andra sidan funka hur bra som helst...)

ja lakan, Han behöver lite näspulver för nu står björken i blom och jag behöver snart lite mer magolja..

dags att få på sig kläder efter duschen och ut och hoppas att inte regnet öser ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0